کسب درآمد برای بازاریابان در بهترین سیستم مشارکت در فروش

کسب درآمد برای بازاریابان در بهترین سیستم مشارکت در فروش 

 

آموزش قدم به قدم کسب درآمد از طریق بازاریابی

چنانچه علاقه مند به کسب درآمد از اینترنت هستید این مطلب را با صبر و حوصله بخوانید


سیستم بازاریابی اینترنتی یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت که اگه بتونید شروع به تبلیغات و بازاریابی برای محصولات اونا بکنید در برخی موارد تا 50 % قیمت کالا به عنون پورسانت به حساب شما واریز می شود که بسته به میزان فعالیت شما رقم قابل توجهی میشود. در این پست سایت "ستمپی" رو بهتون معرفی می کنم.

شما میتوانید با تبلیغ  کردن محصولات (بازاریابی) در سیستم مشارکت در فروش محصولات سایت ستمپی  براحتی پولدار شوید
با ثبت نام رایگان در بخش بازاریابی سایت ستمپی، شما به صدها محصول برای بازاریابی و کسب درآمد دسترسی خواهید داشت. این یه سایت بازاریابی حرفه ایه که علاوه بر داشتتن انواع محصولات در زمینه های مختلف ، پورسانت هریک از محصولات صنعتیش بالای 100 هزارتومانه و چون خودش هم تولید کننده محصولات صنعتی هست. شما می توانید به دلخواه خود، محصولاتی را برای بازاریاب انتخاب کنید.به جرات می توان گفت که این سایت شاید بهترین و پول ساز ترین سایت کسب درآمد ایرانی است.


این سایت چند روش برای کسب درآمد داره که تمرکز ما فقط بر روی

1-فروش محصولات
2- جمع آوری زیر مجموعه

است.اینو بگم که 10 درصد از درآمد هر زیر مجموعه به حساب شما اضافه میشه.روش کار هم خیلی سادست .من تمام مراحل شامل روش های آموزش فروش محصول توسط ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان و جمع آوری زیر مجموعه  رو در پست جداگانه توصیح دادم

می تونید از روش های زیر برای تبلیغ محصولا ت استفاده کنید :

ساخت وبلاگ فروشگاه مثل خود من به آدرس http://urshoping.orq.ir/
قرار دادن لینک باکس در سایتان
قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما در سایتان
تبلیغ در سایت های آگهی رایگان مثل ایستگاه و ....

وسایر روشهای مجاز


گاهی تعدادی از فروشندگان برای تشویق هرچه بیشتر بازاریابان جوایزی در نظر می گیرند  که به برترین بازاریابان از لحاظ تعداد فروش اهدا می شود.این مسابقات هر ماه ادامه می یابد و به چند ده نفر جایزه تعلق میگیرد.خیلی ها فکر می کنند که فروش زیاد کار سختی است ولی اصلا این طور نیست شما هر زمان که اراده کنید می توانید رتبه اول بین بازاریاب ها شوید.علت این است که  بازاریابی به میزان فعالیت شما بستگی داره نه مدت فعالیت.

برای نشان دادن حسن نیست ستمپی ، در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 5000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود . توجه کنید که هنگام ثبت نام:
1) نام واقعی وارد کنید چون برای پرداخت پورسانتها باید شماره حسابی برای اسم ثبت نامی موجود باشد.
2)
بعد از عضویت رمز محرمانه که سایت برایتان به ایمیل(inbox یا spam) میفرستد را وارد کنید وگرنه حسابتان فعال نمی شود.حتما رمز محرمانه را وارد کنید.

حداقل پرداخت: 10000 تومان

جهت شروع فعالیت خود، اینجا کلیک کنید و وارد بخش بازاریابی شوید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیم وارد صفحه ثبت نام بازاریابان شوید.لینک عضویت  پس از خواندن قوانین در انتهای صفحه فرم عضویت را مشاهده می کنید.

در حال حاضر بیش از 2100 بازاریاب در این سایت فعالیت می کنند. و رتبه من در 2100 بازاریاب ۳۵ است.

بعد از عضویت مطلب اموزش ساخت فروشگاه را بخوانید.در این مطلب آموزش جذب زیر مجموعه فعال و فروش بهتر وجود دارد. 

بقیه در ادامه مطلب>.....

بهترین روش کسب درآمد از راه بازاریابی محصولات

در ابتدا باید از شما به خاطر اینکه در سایت ستمپی یا مسبی یا مسپاسو  به  عنوان زیر مجموعه من عضو شدید تشکر کنم.اگر عضو نیستید از طریق لینک زیر عضو شوید 

http://www.setmapi.com?rgm=omid220

به پاس قدردانی از شما این مطلب رو آماده کردم تا به سود بیشتری دست یابید

برای این که بتونین محصولات زیادی بفروش برسانید موثر ترین و  بهترین راه ایجاد یک فروشگاه اینترنتیه.این روش در عین حال کم زحمت هم هست و با روزی 5دقیقه پست گذاشتن در وبلاگ به درآمد دلخواهتان برسید.
در این جا می خوام به طور ساده چگونگی ساختن یک فروشگاه اینترنتی رایگان رو براتون آموزش بدم که بتونید ماهانه 50 تا 300 هزارتومن درآمد داشته باشید. توضیحات بسیار کامل هستند.
اولین قدم انتخاب یک دامنه مناسب فروشگاه در یکی از سیستم های وبلاگدهی ترجیحا میهن بلاگ است.

قدم بعدی انتخاب یک قالب سبک با قابلیت بارگذاری سریع است.ترجیها با پس زمینه سفید.چون تو روحیه مشتری تاثیر مثبت داره.
قدم سوم ساختن یک آرشیو موضوعی جامع است چون به مرور زمان تعداد محصولات میره بالا.


مرحله آخر هم اضافه کردم محصوله.برای اضافه کردن محصول می بایست ابتدا وارد پنل کاربریتان در سایت ستمپی بشوید.سپس وارد بخش لینک های بازاریابی بشوید و لینک محصولی رو که فکر می کنید فروش خوبی داره رو باز کنید.

برای سرعت بخشیدن در اضافه کردن محصول به فروشگاهتان از روش زیر استفاده کنین.

از مرورگر فایر فاکس استفاده کنین .چون می تونید هم زمان چند تا تب رو روی یک پنجره باز کنید. در یکی از تبها سایت ستمپی و با یکی سایت میهن بلاگ رو باز کنین تا بتونید از یکی کپی و در دیگری paste کنید . ویا می تونید با جای راست کلیک و انتخاب کردن گزینه copy از کلید های c +  ctrl  و به جای راست کلید و انتخاب کردن گزینه paste از ctrl+v استفاده کنین .

واگه از ویندوز ویستا استفاده می کنین می تونین به جای این کار های ایمیل ها رو انتخاب کنین و با نگه داشتن کلیک چپ ماوس روی ایمیل مربوطه اون رو به داخل مرورگر دیگه بکشین و در جای خودش قرار بدین (  drag & drop) 

من خودم با این روش تو حدود 10 دقیقه 5 تا محصول میزارم.

در ضمن اگر جایی برایتان نا مفهومه می تونید به فروشگاه خودم نگاه بندازید و الگو بگیرید.

آدرس:  http;//urshopimg.orq.ir (البته من دامین برای فروشگاهم ثبت کردم،توجه کنید که اگه سود نداشت هیچ وقت دامین ثبت نمیکردم) 


توجه کنید که حتی موفق ترین فروشگاه ها در 2 و 3 هفته اول هیچ فروشی ندارند. عین خود من پس ناامید نشوید و با انگیزه ادامه دهید.در ضمن روزی دو پست هم درآمد شما رو به میزانت می رسونه.بعد از حدود دو هفته از میزان سفارش هایی که ثبت خواهید کرد هیجان زده خواهید شد

مهم: اگر فروشگاه اینترنتی ساختید حتما در نظرات به من اطلاع دهید تا روش های سود آوری بیشتری رو بهتون یاد بدم و سایت های جدیدی به شما معرفی کنم.

چنانچه فروشگله اینترنتی نساختید در درجه دوم می توانید از روش زیر استفاده کنید:
 حتما لازم نیست محصولات رو در فروشگاه خودتون و و یا در وبلاگتون بزارید.می تونید در سایت های تبلیغات مثل ایستگاه و یا در قسمت بازار چه انچمن های گفتگو مثل آشیانه و پرشین تولز محصولات رو برای فروش بگزارید.در این جا از دوستان هم میشه استفاده کرد که محصولات رو بفروشین بهشون
و هزار تا روش دیگه ...
شما می توانید تبلیغات محصولات ستمپی را در سایت های زیر به صورت آگهی رایگان با نام خود به ثبت رسانده تا مورد بازدید بیشتری قرار گیرد و درآمد خود را افزایش دهید :  

 

http://iran-24.ir - http://istgahniaz.com - http://www.pelak110.com - http://www.iranad.org - http://www.iranwebshop.info - http://tablighkadeh.com - http://netniaz.com - http://www.tni.ir - http://iranwebshop.info - http://www.payamack.com - http://persiantc.com - http://www.oranus.ir - http://www.peikeshahr.com - http://www.joya.ir - http://agahiazad.com - http://parsitabligh.com - http://tookan.ir - http://www.mehvar.com - http://batoonline.com - http://www.agahibank.ir


نظرات 2 + ارسال نظر
حسین جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 11:08 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

حسین جمعه 21 خرداد 1389 ساعت 13:56 http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد