نرم افزار داروخانه معنوی ویژه تلفن همراه ...

نرم افزار داروخانه معنوی ویژه تلفن همراه ... دانلود برترینها موبایل 

نرم افزار نهج البلاغه همراه مجموعه کاملی از سخنان و پند های حضرت علی (ع)را در گوشی موبایل شما فراهم می کند.این نرم افزار موبایل با کارکردی بسیار راحت و کاربردی کاملترین نرم افزار در مبحث نهج البلاغه محسوب می شود.نرم افزار به علت جاوا بودن بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد.


1000 PhotoShop Tricks - کتاب الکترونیکی 1000 ترفند فتوشاپ

 

1000 PhotoShop Tricks - کتاب الکترونیکی 1000 ترفند فتوشاپ 

شاید اگر با نرم افزار فتوشاپ, که معروفترین نرم افزار گرافیکی ویرایش و رتوش تصاویر است کار کرده باشید و کم و بیش با این نرم افزار آشنا باشید. اگر تا الآن به صورت مبتدی کار کردید حتما با خیلی از امکانات این نرم افزار آشنا خواهید بود. امکانات فوق العاده زیادی در این نرم افزار وجود دارد که به شما اجازه میدهد با ابزار شعبده بازی کنید و تصاویر اعجاب انگیزی خلق کنید.

کتاب الکترونیکی 1000 ترفند فتوشاپ یک مجموعه فوق العاده از ترفندهای خارق العاده فتوشاپ است که به شما آموزش می دهد چه طور تصاویر را تغییر دهید و کارهای جالب و بامزه و شگفت انگیز با تصاویر انجام دهید. این کتاب با فرمت pdf و به زبان انگلیسی است. امیدواریم از دانلود کتاب رایگان از "دانلود رایگان" لذت ببرید. 

 

1000 PhotoShop Tricks - کتاب الکترونیکی 1000 ترفند فتوشاپ 

دانلوددانلود رایگان کتاب 1000 Photoshop Tricks (حجم : 29.52 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

دانلود فیلم The Final

حجم : ۳۴۰ مگابایت

فرمت و کیفیت : DvdRip MKV

نام فیلم : The Final

امتیاز:۵٫۳ از ۱۰

کارگردان: Joey Stewart

نویسنده : Jason Kabolati

بازیگران: Marc Donato , Jascha Washington , Whitney Hoy , Justin Arnold

سال انتشار: ۲۰۱۰

ژانر : Drama | Horror | Thriller

توضیحات به زبان اصلی : http://www.imdb.com/title/tt1390535/

دانلود در ادامه متن

 

ادامه مطلب ...

Islamic Art Of Calligraphy - تصاویر هنر خوشنویسی اسلامی

Islamic Art Of Calligraphy - تصاویر هنر خوشنویسی اسلامی

 

خوشنویسی به معنی زیبانویسی یا نوشتن همراه با خلق زیبایی است. گاهی درک خوشنویسی به عنوان یک هنر مشکل است. به نظر می‌رسد برای درک و لذت بردن از تجربه بصری خوشنویسی باید بدانیم خوشنویس افزون بر نگارش یک متن، سعی داشته اثری هنری با ارزش‌های زیبایی شناختی خلق کند. از این رو خوشنویسی با نگارش سادهٔ مطالب و حتی طراحی حروف و صفحه آرایی متفاوت است. همچنین از آنجایی که این هنر جنبه‌هایی از سنت را در دل خود دارد باید آن را تا حدی از نقاشیخط که مبتنی بر ارزش‌های گرافیکی مدرن و کارهای چاپی است متمایز کرد.

Islamic Art Of Calligraphy - تصاویر هنر خوشنویسی اسلامی

در ایران پس از فتح اسلام، خطّاطی به شیوهٔ نسخ وجود داشت. در زمان حکومت ایلخانیان، اوراق مذهّب کتاب‌ها نخستین بار با نقش‌های تزیینی زینت یافت. در زمان حکومت تیموریان در ایران، خط و خوشنویسی به اوج کمال خود رسید. میرعلی تبریزی با ترکیب خط نسخ و تعلیق، خط نستعلیق را بنیان نهاد. مشهورترین خطاط قرآن در این دوره بایسنقر میرزا بود.

خوشنویسی را می‌توان شاخص‌ترین هنر در پهنهٔ سرزمین‌های اسلامی دانست، و آن‌را به مثابهٔ زبان هنری مشترک برای تمامی مسلمانان تلقی کرد. هنر خوشنویسی همواره برای مسلمانان اهمیتی خاص داشته‌است، زیرا، در اصل، آن‌را هنر تجسم کلام وحی می‌دانسته‌اند. آنان خط زیبا را نه فقط در استنساخ قرآن، بلکه، در اغلب هنرها به‌کار می‌بردند. تکامل و تبدیل خط به هنر خوشنویسی بیش از هرکجا در میان مسلمانان به چشم می‌خورد. در قرآن در آیه‌های «ن، والقلم و ما یسطرون» و «الذّی علّم بالقلم» به خط اشاره شده‌است.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان یک بسته فوق العاده از تصاویر هنر خوشنویسی اسلامی شامل 200 عکس و تصویر خوشنویسی شده بسیار زیبا در سایز های مختلف مناسب چاپ و طراحی وبسایت و بنر های مذهبی تهیه کرده است که امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان تصاویر هنر خوشنویسی اسلامی (حجم : 69.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان - (منبع متن : ویکی پدیا) 

Desktop iCalendar 1.6.0.8 - نرم افزار تقویم رومیزی دسکتاپ

Desktop iCalendar 1.6.0.8 - نرم افزار تقویم رومیزی دسکتاپ  

 

حتما از امکانات تقویم گوگل بهره برده اید، امکاناتی که به شما اجازه می دهد در اکانت خود تقویم سال سفارشی که بجز تقویم میلادی تقویم شمسی و قمری را نیز شامل می شود با وقایع آن روز و اضافه کردن رویداد های خود همراه با نمایش آب و هوای هر منطقه ای از جهان و نشان دادن اخبار و... داشته باشید. سایت نرم افزار دانلود رایگان برنامه دسکتاپ Desktop Calendar را برای دانلود قرار داده که با ظاهری زیبا و کاربر پسند تمام این امکانات را بر روی دسکتاپ ویندوز شما قرار می دهد که امکان هماهنگ کردن خود با تقویم گوگل دارد.
نرم افزار Desktop iCalendar یک تقویم رومیزی دسکتاپ سفارشی است که می تواند خود را با تقویم گوگل هماهنگ کند. این تقویم می تواند وقایع روزانه شما را ثبت کرده و از آب و هوا چند روز آینده بر روی دسکتاپ باخبر سازد. امکان آفلاین و همچنین هماهنگ سازی با تقویم گوگل زمانی که به اینترنت متصل می شوید از مهمترین خصیصه این نرم افزار فوق العاده است.
بنابراین شما می توانید یک تقویم گوگل آفلاین Google Calendar بدون نیاز به اینترنت در کامپیوتر خود داشته باشید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. دانلود تقویم با اطلاعات آب و هوایی 7 روز آینده این امکان برای شما فراهم می شود که چند روز آینده خود را بدون مشکل برنامه ریزی کنید. همچنین این برنامه سه مدل نحوه یادآوری دارد که با نمایش پنجره، ایمیل زدن و اس ام اس شما را با خبر می سازد. با این تقویم شما روز تولد خود و دوستانتان را هیچ موقع فراموش نخواهید کرد. این نرم افزار به راحتی قابل تنظیم بوده و می توانید فونت، رنگ و پس زمینه آن را تغییر دهید.

Desktop iCalendar 1.6.0.8 - نرم افزار تقویم رومیزی دسکتاپ

برخی از ویژگی های کلیدی نرم فزار Desktop iCalendar

  • دریافت وقایع و برنامه های کاری روزانه شما
  • مطلع ساختن از تمام اطلاعات آب و هوایی و هواشناسی
  • هماهنگ سازی خود با تقویم گوگل به صورت خودکار
  • اضافه شدن کارهای روزانه برای تقویم گوگل

دانلوددانلود رایگان نرم افزار تقویم رومیزی (حجم : 1.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

شطرنج سه بعدی

 شطرنج سه بعدی 

بازی زیبای شطرنج همواره یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های فکری در جهان بوده است. شاید در رایانه خود نیز شطرنج بازی کرده باشید ولی هیچکدام نمی تواند جذابیت دانلود بازی شطرنج Chess3D v4.0 که آخرین نسخه ی منتشر شده آن را سایت نرم افزار دانلود رایگان تهیه دیده برای شما داشته باشد. همانطور که از اسم بازی پیداست، این بازی یک بازی شطرنج سه بعدی است . دانلود بازی Chess 3D شما تجربه و لذت یک شطرنج واقعی را در کامپیوتر خود درک خواهید کرد.
شما مانند یک رقیب در مقابل رایانه و پشت میز خود می نشینید و با رقبای موجود در بازی، با توجه به مهارت شطرنج خود شروع به رقابت می کنید. این بازی شطرنج دانلود سه بعدی است و تمام اعمال انجامی در طی بازی مانند یک دوربین فیلم برداری تحت دید و مدیریت شما قرار می گیرد. لازم به ذکر است تمام قوانین رایج بازی شطرنج و انواع آن در این بازی تعبیه شده است که باعث محبوبیت این بازی نسبت به سایر بازی های همانند می شود.
این بازی کامپیوتر همچنین تحت شبکه گسترده اینترنت نیز پشتیبانی می گردد و می توانید بعد از کسب آمادگی لازم با رقبای موجود در جهان مجازی به رقابت بپردازید. از قابلیت های دیگر دانلود بازی کامپیوتر که سبب محبوبیت این بازی گشته است قابلیت نصب آسان آن بر روی تمام ویندوز ها می باشد که می تواند از تمام سیستم عامل های موجود از جمله ویندوز 7 و ویندوز ویستا پشتیبانی کند. این بازی همچنین قابلیت بازی دو نفره از طریق شبکه را نیز داراست که این بازی را قابل استفاده در گیم نت ها نیز می کند که ما دانلود رایگان شطرنج سه بعدی را به شما پیشنهاد می کنیم.

Chess3D 4.0 PC Game - بازی شطرنج سه بعدی

 

سیسیتم مورد نیاز بازی زیبای Chess 3D 

  • پردازنده 500 مگاهرتز یا بالاتر
  • رم 256 مگابایت
  • 70 مگابایت فضای آزاد هارد دیسک
  • Direct3D سازگار با کارت گرافیک
  • نصب نرم افزار DirectX9 برای اجرای بهتر
  • قابلیت نصب بر روی اکثر ویندوز ها از جمله ویندوز 7 و ویندوز ویستا

دانلوددانلود رایگان بازی شطرنج 3D (حجم : 36.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان